BC4 Call Centrum
Chytrá telefonie a kontaktní centrum pro firmy všech velikostí
Naše role
- Product Management
- Product Design
- Software architecture
- Frontend development
- Backend development
- Mobile development
- User testing
- Quality assurance
- Design Systems
Ve zkratce
V roce 2021 nás na základě dlouhodobé spolupráce poptala firma BusinessCom, zda bychom nechtěli spolupracovat na vývoji nové verze systému, který byl již technologicky zastaralý a vyžadoval kompletní přepis s využitím moderních komponent. Po 4 měsících vývoje ověřovacího funkčního prototypu jsme se domluvili na plné spolupráci a od té doby celý systém vyvýjíme a rozšiřujeme dále o nové a moderní funkce.
Agent Panel
Modul pro obsluhu příchozích i odchozích volání v rámci Kontaktního centra.
Panel Front
Panel front umožňuje rychlé přihlášení do front, odhlášení z front a práci s pauzami.
Karta hovoru
Umožňuje zapsat poznámku k hovoru, případně vybrat kategorie hovorů a zároveň zobrazuje historii hovorů volajícího.
Rychlé kontakty
Umožňují individuální nastavení panelu pro rychlé vytáčení nejčastějších čísel, případně rychlé přepojování hovorů na nejběžnější kontakty.
Callback
Zobrazuje zmeškané hovory a vyžádaná zpětná volání, umožňuje jejich přímé vytočení a označení za vyřízené.
Statistiky
Zobrazují denní report agenta a umožňují mu tak přímou kontrolu jeho výkonnosti.
Supervizor panel
Supervizor panel je určen vedoucím Kontaktního centra pro dohled nad aktuální situací a výkonností jednotlivých agentů a front.
CDR
V modulu CDR mají uživatelé přístup k seznamu všech hovorů na pobočkové ústředně podle svých práv.
Reporty
V modulu Reporty jsou dostupné běžné výkonnostní statistiky Kontaktního centra.
Wallboard
Wallboard je určen pro zobrazení na nástěnné televizní obrazovce a ukazuje aktuální stav vytíženosti Kontaktního centra.
Mobilní aplikace
Pro snadnou obsluhu mimo kancelář jsme připravili nativní aplikace pro Android a iOS.
Administrace
Administrace umožňuje pokročilá detailní nastavení jednotlivých částí systému a přizpůsobení tak individuálním požadavkům každé organizace.