BC4 Call Centrum

Chytrá telefonie a kontaktní centrum pro firmy všech velikostí

BC4 Call Centrum

Naše role

  • Product Management
  • Product Design
  • Software architecture
  • Frontend development
  • Backend development
  • Mobile development
  • User testing
  • Quality assurance
  • Design Systems

Ve zkratce

V roce 2021 nás na základě dlouhodobé spolupráce poptala firma BusinessCom, zda bychom nechtěli spolupracovat na vývoji nové verze systému, který byl již technologicky zastaralý a vyžadoval kompletní přepis s využitím moderních komponent. Po 4 měsících vývoje ověřovacího funkčního prototypu jsme se domluvili na plné spolupráci a od té doby celý systém vyvýjíme a rozšiřujeme dále o nové a moderní funkce.

BC4 Call Centrum
BC4 Call Centrum
BC4 Call Centrum
BC4 Call Centrum

Agent Panel

Modul pro obsluhu příchozích i odchozích volání v rámci Kontaktního centra.

BC4 Call Centrum
Agent Panel

Panel Front

Panel front umožňuje rychlé přihlášení do front, odhlášení z front a práci s pauzami.

BC4 Call Centrum
Agent Panel

Karta hovoru

Umožňuje zapsat poznámku k hovoru, případně vybrat kategorie hovorů a zároveň zobrazuje historii hovorů volajícího.

BC4 Call Centrum
Agent Panel

Rychlé kontakty

Umožňují individuální nastavení panelu pro rychlé vytáčení nejčastějších čísel, případně rychlé přepojování hovorů na nejběžnější kontakty.

BC4 Call Centrum
Agent Panel

Callback

Zobrazuje zmeškané hovory a vyžádaná zpětná volání, umožňuje jejich přímé vytočení a označení za vyřízené.

BC4 Call Centrum
Agent Panel

Statistiky

Zobrazují denní report agenta a umožňují mu tak přímou kontrolu jeho výkonnosti.

BC4 Call Centrum

Supervizor panel

Supervizor panel je určen vedoucím Kontaktního centra pro dohled nad aktuální situací a výkonností jednotlivých agentů a front.

BC4 Call Centrum

CDR

V modulu CDR mají uživatelé přístup k seznamu všech hovorů na pobočkové ústředně podle svých práv.

BC4 Call Centrum

Reporty

V modulu Reporty jsou dostupné běžné výkonnostní statistiky Kontaktního centra.

BC4 Call Centrum

Wallboard

Wallboard je určen pro zobrazení na nástěnné televizní obrazovce a ukazuje aktuální stav vytíženosti Kontaktního centra.

BC4 Call Centrum

Mobilní aplikace

Pro snadnou obsluhu mimo kancelář jsme připravili nativní aplikace pro Android a iOS.

BC4 Call Centrum

Administrace

Administrace umožňuje pokročilá detailní nastavení jednotlivých částí systému a přizpůsobení tak individuálním požadavkům každé organizace.

BC4 Call Centrum
CookieNastavení cookies

Pro zlepšování vašeho uživatelského zážitku i našich služeb používáme soubory cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".
Více informací o ochraně osobních údajů a cookies.

Zavolejte mi zpět
Napište nám vaše číslo
a my vám zavoláme zpět
Super! Už o vás víme...  

Ozveme se vám jakmile budeme moci nebo podle vámi popsané preference.

Něco se pokazilo...

Omlouváme se, ale někde se stala chyba. Zkontrolujte vaše připojení k internetu a zkuste formulář odeslat znovu.